malinstenberg.blogg.se

En blogg om mitt liv som reseledare nånstans i världen

Spänningen är olidlig!

Publicerad 2013-10-27 19:58:44 i Allmänt,

Yes jag lever!

Nu är det bara två dagar kvar tills Blue Academy är slut, alltså två dagar tills jag kommer veta vart jag ska bo och leva resten av vintern. Spänningen är olidlig och man blir galen av att gissa på vart man ska hela tiden. Vem vet, om två dagar kanske man kommer hem till Sverige igen. Är inte så sugen på att lämna värmen än dock..

Idag började vi dagen med vattengympa. AS kul!
Resten av dagen har vi åkt omkring i en buss runt nästan hela ön och övat på att guida i bussen. Det är verkligen skitkul att prata i micken. Love it! Vi stannade även till för lunch på ett av våra resmål. Imorgon väntar redovisning av en rundvandring på hotellet samt en dag på flygplatsen. 
Här kommer lite bilder från senaste dagarna!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Stenberg

Jag är en tjej född 92 som under vintern 13/14 kommer att jobba som guide/reseledare på någon av Fritidsresors destinationer. I min blogg kommer ni kunna följa mig i min vardag med allt vad det innebär.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela