malinstenberg.blogg.se

En blogg om mitt liv som reseledare nånstans i världen

På plats!

Publicerad 2013-10-21 23:36:56 i Allmänt,

Då var man äntligen igång! Som man har längtat till den här kursen och oj vilka förväntningar man haft.
Nu har jag varit här i snart 3 dagar och det känns jättebra. Vi har gått igenom mycket om personlig utveckling och vem man själv vill vara som guide. De 34 andra som är här är grymma och man börjar så smått lära känna alla.

Igår var vi på en show på kvällen vilket var sjukt kul. Det bjöds på buffé och  efterrätt i stora lass.

Även om fritiden är ganska begränsad de här dagarna så har vi hunnit med en del träning också. Dock så har inte gymmet ac så det är som att gymma i en bastu.

Nu är det dags att sova, imorgon börjar dagen med aerobics!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Stenberg

Jag är en tjej född 92 som under vintern 13/14 kommer att jobba som guide/reseledare på någon av Fritidsresors destinationer. I min blogg kommer ni kunna följa mig i min vardag med allt vad det innebär.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela