malinstenberg.blogg.se

En blogg om mitt liv som reseledare nånstans i världen

On the road again!

Publicerad 2013-11-27 13:48:55 i Allmänt,

Då har dagen äntligen kommit.. igen kanske man ska säga. Dagen innan äventyret börjar, fast denna gång på riktigt! Imorgon lyfter planet kl 7.15 mot Teneriffa. Redan ikväll bär det av mot arlanda för att få sig lite sömn och slippa åka bil halva natten. Jag ska bo på ett hotell som är ett gammalt flygplan så det ska bli väldigt spännande.
Väl nere på Teneriffa så kommer jag dela lägenhet med en dansk tjej som heter Amalia. Det känns kul och lite läskigt att dela lägenhet med en dansk. Jag hoppas verkligen att jag lär mig danska snabbt för just nu förstår jag typ 30% av samtalen. I´ll keep you updated ;) Imorgon ska även mitt team ha teamdag så det passar ju hur bra som helst att jag får träffa alla jag kommer jobba med redan första dagen. 
Det känns så otroligt skönt att det äntligen är dags att åka.
 
Nu börjar mitt äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Stenberg

Jag är en tjej född 92 som under vintern 13/14 kommer att jobba som guide/reseledare på någon av Fritidsresors destinationer. I min blogg kommer ni kunna följa mig i min vardag med allt vad det innebär.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela