malinstenberg.blogg.se

En blogg om mitt liv som reseledare nånstans i världen

Hemma i kylan!

Publicerad 2013-11-01 12:07:55 i Allmänt,

Det blev en lite oväntad vändning på guideresan. Utbildningen är nu klar och jag har blivit placerad i Teneriffa i vinter. Riktigt nöjd med destinationen men min tjänst kan diskuteras.. Jag får helt enkelt ge det en ärlig chans. Men nu är jag alltså hemma i Sverige igen för att invänta högsäsongen på Teneriffa. Eftersom Egypten inte är öppet än så har de som skulle åkt dit fått åka till våra destinationer så länge. Men den 28e lyfter planet åter igen mot Kanarieöarna. Det känns som att det kommer bli 4 långa veckor här hemma i Sverige men men lika bra att försöka samla på sig så mycket julstämning som möjligt.

Nu ska jag upp till Stockholm en sväng och gå på Abba museet. Slänger upp lite bilder från de senaste dagarna imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin Stenberg

Jag är en tjej född 92 som under vintern 13/14 kommer att jobba som guide/reseledare på någon av Fritidsresors destinationer. I min blogg kommer ni kunna följa mig i min vardag med allt vad det innebär.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela